Η σύναψη σύμβασης μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο τρόπους.
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα, πριν από την υποβολή της παραγγελίας, να διαπραγματευτεί με τον Πωλητή όλους τους όρους της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που τροποποιούν τις διατάξεις του παρακάτω κανονισμού. Οι διαπραγματεύσεις αυτές θα πρέπει να διεξάγονται εγγράφως και να αποστέλλονται στη διεύθυνση του Πωλητή (FORMADE, Marszałkowska 34/50, 00-554 Warszawa).
Σε περίπτωση που ο Πελάτης παραιτηθεί από τη δυνατότητα σύναψης σύμβασης μέσω ατομικών διαπραγματεύσεων, εφαρμόζεται ο παρακάτω κανονισμός και οι σχετικές διατάξεις του νόμου.
1. Οι όροι που χρησιμοποιούνται στον Κανονισμό σημαίνουν:
1) Διεύθυνση για αποστολή παραπόνων – Fabryka Form, Moszna Parcela 29, 05-840 Brwinów.
2) Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες – ο κανονισμός (ΕΕ) 2022/2065 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022 για την ενιαία αγορά ψηφιακών υπηρεσιών και για την τροποποίηση της οδηγίας 2000/31/ΕΚ (Digital Services Act / DSA).
3) Τιμοκατάλογος αποστολών – ο πίνακας που βρίσκεται στη σελίδα του καταστήματος με τους διαθέσιμους τρόπους αποστολής και το κόστος τους.
4) Εργάσιμες ημέρες – οι ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των επίσημων αργιών.
5) Αποστολή – το είδος της υπηρεσίας μεταφοράς με προσδιορισμό του μεταφορέα και του κόστους, όπως αναφέρεται στον τιμοκατάλογο αποστολών που βρίσκεται στη σελίδα του καταστήματος.
6) Απόδειξη αγοράς – τιμολόγιο, απόδειξη ή παραστατικό που εκδίδεται σύμφωνα με το Νόμο για τον φόρο προστιθέμενης αξίας της 11ης Μαρτίου 2004, όπως τροποποιήθηκε, καθώς και με άλλες σχετικές διατάξεις.
7) Έντυπο εγγραφής – η φόρμα που είναι διαθέσιμη στο Κατάστημα και επιτρέπει τη δημιουργία Λογαριασμού.
8) Έντυπο παραγγελίας – διαδραστική φόρμα που είναι διαθέσιμη στο Κατάστημα και επιτρέπει την υποβολή Παραγγελίας, ιδίως μέσω προσθήκης Προϊόντων στο Καλάθι και καθορισμού των όρων της Σύμβασης Πώλησης, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αποστολής και πληρωμής.
9) Πελάτης – το πρόσωπο που αγοράζει Προϊόν μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, συνάπτει Σύμβαση Πώλησης ή χρησιμοποιεί Ηλεκτρονική Υπηρεσία σύμφωνα με τον Κανονισμό, το οποίο είναι φυσικό πρόσωπο με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα, νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα χωρίς νομική προσωπικότητα στην οποία ο νόμος αναγνωρίζει ικανότητα δικαίου.
10) Αστικός Κώδικας – ο νόμος της 23ης Απριλίου 1964.
11) Κάρτα προϊόντος – επιμέρους υποσελίδα του καταστήματος που περιέχει πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο προϊόν.
12) Καταναλωτής – φυσικό πρόσωπο που συνάπτει με επιχειρηματία νομική πράξη η οποία δεν συνδέεται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.
13) Λογαριασμός – το τμήμα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος που αποδίδεται σε συγκεκριμένο Πελάτη και μέσω του οποίου ο Πελάτης μπορεί να εκτελεί ορισμένες ενέργειες στο πλαίσιο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Ο Πελάτης αποκτά πρόσβαση στον Λογαριασμό με χρήση Ονόματος Χρήστη (Login) και σχετικού Κωδικού Πρόσβασης. Ο Πελάτης συνδέεται στον Λογαριασμό του μετά την εγγραφή στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
14) Καλάθι – Ηλεκτρονική Υπηρεσία που διατίθεται στον Πελάτη στο πλαίσιο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος και ιδίως επιτρέπει την εύκολη υποβολή Παραγγελίας για επιλεγμένη ποσότητα Προϊόντων, την παρουσίαση της τιμής κάθε Προϊόντος και της συνολικής Τιμής για όλα τα Προϊόντα, καθώς και της συνολικής αξίας της Παραγγελίας.
15) Τόπος και χρόνος παράδοσης του προϊόντος – η ταχυδρομική διεύθυνση ή το σημείο παραλαβής που υποδεικνύεται στην παραγγελία από τον Πελάτη, καθώς και η στιγμή κατά την οποία ο Πελάτης ή τρίτο πρόσωπο που έχει οριστεί από αυτόν για την παραλαβή αποκτά την κατοχή του αντικειμένου.
16) Πληρωμή – ο τρόπος εξόφλησης του τιμήματος της σύμβασης και των εξόδων αποστολής, όπως αναφέρεται στη διεύθυνση fabrykaform.pl/informacje/platnosc-wysylka.
17) Προϊόν – κινητό αγαθό που είναι διαθέσιμο στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και αποτελεί αντικείμενο της Σύμβασης Πώλησης μεταξύ Πελάτη και Πωλητή.
18) Επιχειρηματίας – Πελάτης που δεν είναι Καταναλωτής και συνάπτει Σύμβαση Πώλησης ή Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών με τον Πωλητή με σκοπό που συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.
19) Κανονισμός – το παρόν έγγραφο.
20) Κατάστημα – η υπηρεσία που λειτουργεί ο Πωλητής και επιτρέπει στον Πελάτη να υποβάλλει παραγγελίες και να κάνει χρήση άλλων υπηρεσιών μέσω διαδικτύου στη διεύθυνση https://fabrykaform.pl/.
21) Πωλητής – FORMADE Michał Wrzesień, Marszałkowska 34/50, 00-554 Warszawa, NIP: 749-186-67-05, REGON: 160026099, ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 57 1140 1010 0000 5492 2600 1001, [email protected], Τηλέφωνο: 22 112 16 18.
22) Σύμβαση πώλησης – σύμβαση πώλησης Προϊόντος που συνάπτεται ή έχει συναφθεί μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
23) Υπηρεσίες – υπηρεσίες που παρέχει ο Πωλητής στους Πελάτες με ηλεκτρονικά μέσα σύμφωνα με τον νόμο της 18ης Ιουλίου 2002 για την παροχή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα.
24) Ψηφιακή υπηρεσία – υπηρεσία που επιτρέπει στον Καταναλωτή: – να δημιουργεί, επεξεργάζεται, αποθηκεύει ή να έχει πρόσβαση σε δεδομένα σε ψηφιακή μορφή· – να χρησιμοποιεί από κοινού δεδομένα σε ψηφιακή μορφή, τα οποία διαβίβασε ή δημιούργησε ο Καταναλωτής ή άλλοι χρήστες της υπηρεσίας· – άλλες μορφές αλληλεπίδρασης μέσω δεδομένων.
25) Νόμος για τα δικαιώματα του καταναλωτή – ο νόμος της 30ής Μαΐου 2014 για τα δικαιώματα του καταναλωτή.
26) Ψηφιακό περιεχόμενο – δεδομένα που δημιουργούνται και παρέχονται σε ψηφιακή μορφή.
27) Τεχνικές απαιτήσεις – οι ελάχιστες απαιτήσεις που είναι αναγκαίες για τη συνεργασία με το σύστημα ΤΠΕ που χρησιμοποιεί ο Πωλητής/Πάροχος Υπηρεσιών, ήτοι: (1) υπολογιστής/φορητός ή άλλη πολυμέσα συσκευή με πρόσβαση στο διαδίκτυο· (2) πρόσβαση σε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο· (3) πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο: Mozilla Firefox έκδοση 17.0 και άνω, Internet Explorer έκδοση 10.0 και άνω, Opera έκδοση 12.0 και άνω, Google Chrome έκδοση 23.0 και άνω, Safari έκδοση 5.0 και άνω, Microsoft Edge έκδοση 25.10586.0.0 και άνω· (4) ενεργοποίηση Cookies και Javascript στο πρόγραμμα περιήγησης· (5) ενεργή διεύθυνση e-mail.
28) Παραγγελία – δήλωση βούλησης του Πελάτη που υποβάλλεται μέσω του Εντύπου Παραγγελίας και αποσκοπεί άμεσα στη σύναψη Σύμβασης Πώλησης Προϊόντος ή Προϊόντων με τον Πωλητή.
1. Ο παρών Κανονισμός καθορίζει τους γενικούς όρους, τον τρόπο παροχής υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα και της πώλησης που πραγματοποιείται μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος https://fabrykaform.pl/.
2. Ο παρών Κανονισμός είναι συνεχώς διαθέσιμος στον ιστότοπο https://fabrykaform.pl/ κατά τρόπο που επιτρέπει την αποθήκευση, αναπαραγωγή και διατήρησή του μέσω εκτύπωσης ή αποθήκευσης σε φορέα δεδομένων ανά πάσα στιγμή.
3. Προϋπόθεση για την έναρξη χρήσης του Καταστήματος είναι η εξοικείωση με τον παρόντα Κανονισμό και η πλήρης αποδοχή του.
4. Όλες οι προθεσμίες υπολογίζονται σύμφωνα με το άρθρο 111 του Αστικού Κώδικα, δηλαδή η προθεσμία που ορίζεται σε ημέρες λήγει με την παρέλευση της τελευταίας ημέρας, και εάν η έναρξη της προθεσμίας εξαρτάται από κάποιο γεγονός, δεν λαμβάνεται υπόψη η ημέρα κατά την οποία συνέβη το γεγονός αυτό.
5. Η χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος είναι δυνατή εφόσον το σύστημα ΤΠΕ που χρησιμοποιεί ο Πελάτης πληροί τις ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις.
6. Σε περίπτωση προσφοράς των αναφερόμενων προϊόντων/υπηρεσιών, ο Πωλητής ενημερώνει στις κάρτες προϊόντων και σε άλλες ενημερωτικές σελίδες του καταστήματος σχετικά με τη λειτουργικότητα των προϊόντων με ψηφιακά στοιχεία, του ψηφιακού περιεχομένου ή των ψηφιακών υπηρεσιών. Επιπλέον, ο Πωλητής ενημερώνει για τα εφαρμοζόμενα τεχνικά μέσα προστασίας τους, καθώς και για τη συμβατότητα και διαλειτουργικότητα των προϊόντων με ψηφιακά στοιχεία, του ψηφιακού περιεχομένου ή των ψηφιακών υπηρεσιών.
7. Ο Πελάτης υποχρεούται:
a) να παρέχει, κατά τη συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής και παραγγελίας στο πλαίσιο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, μόνο αληθή, επίκαιρα και όλα τα απαιτούμενα δεδομένα, καθώς και να τα ενημερώνει άμεσα.
b) να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον Πωλητή με τρόπο που δεν διαταράσσει τη λειτουργία του Πωλητή, του Ηλεκτρονικού Καταστήματος και άλλων Πελατών.
c) να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες που παρέχονται από τον Πωλητή σύμφωνα με τις εκάστοτε διατάξεις του νόμου και τις διατάξεις του Κανονισμού.
d) να μην παρέχει παράνομο περιεχόμενο.
1. Οι Υπηρεσίες παρέχονται από τον Πωλητή δωρεάν, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
2. Ο Πάροχος Υπηρεσιών παρέχει μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος τις ακόλουθες Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες στους Πελάτες:
a) Λογαριασμός Χρήστη·
b) Καλάθι·
c) Newsletter·
d) Υποβολή παραγγελίας και σύναψη Συμβάσεων Πώλησης, σύμφωνα με τους όρους του παρόντος Κανονισμού.
3. Η χρήση του Λογαριασμού Χρήστη είναι δυνατή μετά την εκτέλεση διαδοχικά των παρακάτω ενεργειών από τον Πελάτη:
a) συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής·
b) αποδοχή των διατάξεων του παρόντος Κανονισμού·
c) επιβεβαίωση από τον Πελάτη της σύναψης της Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών μέσω κλικ στον σύνδεσμο ενεργοποίησης που αποστέλλει ο Πωλητής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο Πελάτης κατά την εγγραφή.
4. Ο Πωλητής μπορεί να αρνηθεί την εγγραφή Λογαριασμού, εάν ο Πελάτης παραβιάζει τις διατάξεις της ενότητας III, παρ. 7 του Κανονισμού.
5. Η Σύμβαση παροχής της υπηρεσίας διατήρησης Λογαριασμού Χρήστη στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα συνάπτεται για αόριστο χρόνο και λύεται όταν ο Πελάτης υποβάλει αίτημα διαγραφής του Λογαριασμού ή κάνει χρήση του κουμπιού «Usuń Konto» («Διαγραφή Λογαριασμού»).
6. Το Καλάθι είναι ηλεκτρονική υπηρεσία που αρχίζει τη στιγμή που ο Πελάτης προσθέτει το πρώτο Προϊόν στο Καλάθι. Το Καλάθι έχει προσωρινό χαρακτήρα, παρέχεται δωρεάν και λήγει όταν ο Πελάτης υποβάλει ή διακόψει την υποβολή Παραγγελίας. Ανάλογα με τις διαθέσιμες λειτουργίες, το Καλάθι μπορεί να αποθηκεύει πληροφορίες για τα Προϊόντα που επέλεξε ο Πελάτης και μετά το τέλος της συνεδρίας του προγράμματος περιήγησης, αλλά δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
7. Το Newsletter είναι υπηρεσία που παρέχεται κατόπιν αιτήματος του Πελάτη μετά τη σύναψη σύμβασης και περιλαμβάνει τη λήψη από τους Πελάτες που έχουν δώσει στον Πωλητή τη διεύθυνση e-mail τους, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εμπορικών πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Πωλητή, ιδίως πληροφοριών για την τρέχουσα προσφορά, τις προωθητικές ενέργειες, τις εκπτώσεις και τις καμπάνιες μάρκετινγκ.
8. Η Σύμβαση παροχής της υπηρεσίας Newsletter συνάπτεται για αόριστο χρόνο και λύεται όταν ο Πελάτης υποβάλει αίτημα διαγραφής της διεύθυνσης e-mail του από τη συνδρομή στο Newsletter ή κάνει διαγραφή μέσω του συνδέσμου που περιέχεται στο μήνυμα που αποστέλλεται στο πλαίσιο της υπηρεσίας Newsletter.
9. Η Σύμβαση παροχής Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας που συνίσταται στη δυνατότητα υποβολής Παραγγελίας στο Κατάστημα συνάπτεται για ορισμένο χρόνο και λύεται τη στιγμή υποβολής της Παραγγελίας ή διακοπής υποβολής της από τον Πελάτη.
10. Ο Πελάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να καταγγείλει τη Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών. Η δήλωση καταγγελίας της Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών από τον Πελάτη μπορεί να γίνει ιδίως με την αποστολή του περιεχομένου της, π.χ. με e-mail: [email protected].
11. Ο Πωλητής μπορεί να καταγγείλει τη Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών για τους παρακάτω σπουδαίους λόγους:
a) ο τρόπος χρήσης των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών αντίκειται στον Κανονισμό καθώς και στους κανόνες και τον σκοπό λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Καταστήματος·
b) η δραστηριότητα του Πελάτη αντίκειται στις ισχύουσες κοινωνικές νόρμες, υποκινεί σε βία ή διάπραξη αδικήματος ή παραβιάζει τα δικαιώματα τρίτων·
c) ο Πελάτης παρέχει περιεχόμενο παράνομου χαρακτήρα ή παραβιάζει τις διατάξεις του σημείου III παρ. 7 του Κανονισμού.
12. Η δήλωση καταγγελίας της Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών που γίνεται από τον Πωλητή αποστέλλεται στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο Πελάτης.
13. Η προθεσμία καταγγελίας της Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών για καθεμία από τις πλευρές είναι 14 ημέρες. Η καταγγελία της Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών από οποιαδήποτε πλευρά ισοδυναμεί με τη διαγραφή του Λογαριασμού.
14. Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλλει παράπονα που σχετίζονται με την παροχή ηλεκτρονικής υπηρεσίας μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, στέλνοντας μήνυμα e-mail στη διεύθυνση: [email protected].
1. Η σύμβαση συνάπτεται στην πολωνική γλώσσα, σύμφωνα με το πολωνικό δίκαιο και τον παρόντα Κανονισμό.
2. Ο τόπος παράδοσης των αγαθών βρίσκεται στο έδαφος της Δημοκρατίας της Πολωνίας και στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
3. Όλες οι τιμές που παρέχει ο Πωλητής αναφέρονται σε πολωνικό νόμισμα και είναι τιμές μικτές (περιλαμβάνουν ΦΠΑ). Οι τιμές των προϊόντων δεν περιλαμβάνουν το κόστος αποστολής, το οποίο καθορίζεται στον τιμοκατάλογο αποστολών.
4. Η επιβεβαίωση, διάθεση, καταγραφή και διασφάλιση όλων των ουσιωδών όρων της σύμβασης, προκειμένου να υπάρχει πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες στο μέλλον, πραγματοποιείται υπό τη μορφή:
a. σύνοψης της παραγγελίας με την αποστολή στη δηλωθείσα διεύθυνση e-mail: της παραγγελίας, πληροφόρησης σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση, του παρόντος Κανονισμού σε μορφή pdf, του υποδείγματος εντύπου υπαναχώρησης σε μορφή pdf, συνδέσμων για αυτόνομη λήψη του Κανονισμού και του υποδείγματος υπαναχώρησης, pro forma τιμολογίου (σε περίπτωση επιλογής πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα).
5. Ο Πελάτης μπορεί να κάνει χρήση της δυνατότητας αποθήκευσης των στοιχείων του από το κατάστημα, με σκοπό τη διευκόλυνση της διαδικασίας υποβολής επόμενης παραγγελίας. Για τον σκοπό αυτό, ο Πελάτης θα πρέπει να δηλώσει όνομα χρήστη (login) και κωδικό πρόσβασης, απαραίτητα για την πρόσβαση στον λογαριασμό του. Το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασης είναι ακολουθίες χαρακτήρων που καθορίζονται από τον Πελάτη, ο οποίος υποχρεούται να τα διατηρεί μυστικά και να προστατεύει από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση τρίτων. Ο Πελάτης έχει ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να δει, να διορθώσει, να ενημερώσει τα στοιχεία του καθώς και να διαγράψει τον λογαριασμό στο κατάστημα.
1. Οι παραγγελίες μπορούν να υποβάλλονται 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.
2. Για την υποβολή παραγγελίας ο Πελάτης θα πρέπει να εκτελέσει τουλάχιστον τις παρακάτω ενέργειες, μερικές από τις οποίες μπορεί να επαναλαμβάνει πολλές φορές:
a. προσθήκη προϊόντος στο καλάθι·
b. επιλογή τρόπου αποστολής·
c. επιλογή τρόπου πληρωμής·
d. επιλογή τόπου παράδοσης του προϊόντος·
e. υποβολή παραγγελίας στο κατάστημα μέσω του κουμπιού «Potwierdź zamówienie» («Επιβεβαίωση παραγγελίας»).
3. Η σύναψη σύμβασης με τον Πελάτη επέρχεται τη στιγμή που ο Πωλητής αποδέχεται την παραγγελία, για την οποία ενημερώνει τον Πελάτη εντός 48 ωρών από την υποβολή της παραγγελίας.
4. Η εκτέλεση παραγγελίας με πληρωμή με αντικαταβολή γίνεται άμεσα, ενώ για παραγγελία με πληρωμή μέσω τραπεζικού εμβάσματος ή ηλεκτρονικού συστήματος πληρωμών μετά την πίστωση του λογαριασμού του Πωλητή με το ποσό της πληρωμής του Πελάτη.
5. Η εκτέλεση της παραγγελίας του Πελάτη μπορεί να εξαρτάται από την προκαταβολή ολόκληρης ή μέρους της αξίας της παραγγελίας ή από τη χορήγηση εμπορικού πιστωτικού ορίου τουλάχιστον ίσου με την αξία της παραγγελίας ή από τη συγκατάθεση του Πωλητή για αποστολή με αντικαταβολή (πληρωμή κατά την παραλαβή).
6. Ο Πελάτης εξουσιοδοτεί τον Πωλητή να εκδώσει τιμολόγιο ΦΠΑ χωρίς υπογραφή του παραλήπτη σε ηλεκτρονική μορφή (ή άλλο παραστατικό πώλησης σε ηλεκτρονική μορφή). Το παραστατικό πώλησης αποστέλλεται μέσω e-mail στο μήνυμα που επιβεβαιώνει την αποστολή της παραγγελίας.
7. Η αποστολή του αντικειμένου της σύμβασης γίνεται εντός της προθεσμίας που αναφέρεται στην κάρτα προϊόντος, ενώ για παραγγελίες που αποτελούνται από πολλά προϊόντα – εντός της μεγαλύτερης από τις προθεσμίες που αναφέρονται στις κάρτες των προϊόντων. Η προθεσμία αρχίζει από τη στιγμή εκτέλεσης της παραγγελίας.
8. Το αγορασμένο αντικείμενο της σύμβασης αποστέλλεται με τον τρόπο αποστολής που επέλεξε ο Πελάτης, στη διεύθυνση παράδοσης που υποδείχθηκε στην παραγγελία.
9. Εάν ο τόπος παράδοσης του προϊόντος είναι φυσικό κατάστημα Fabryka Form, ο Πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή να δηλώσει τον αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό παραλαβής. Ο Πωλητής, σε περίπτωση παράδοσης προϊόντος μεγάλης αξίας, έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον Πελάτη την επίδειξη δελτίου ταυτότητας κατά την παραλαβή.
10.Τυπικός χρόνος εκτέλεσης παραγγελιών: 2–14 εργάσιμες ημέρες. Ο ακριβής χρόνος καθορίζεται για κάθε προϊόν.Εάν η παράδοση διαρκέσει περισσότερο από 30 ημέρες, ο πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός εάν αποδεχτεί μεγαλύτερη προθεσμία παράδοσης.Σε ιδιαίτερες περιπτώσεις, ο πελάτης θα ενημερωθεί για πιθανή παράταση του χρόνου εκτέλεσης και μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
1. Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει έναν από τους ακόλουθους τρόπους αποστολής ή παραλαβής του παραγγελθέντος Προϊόντος:
a) Αποστολή με εταιρεία ταχυμεταφορών·
b) Παράδοση σε θυρίδα parcel locker Inpost·
c) Παραλαβή από το φυσικό κατάστημα στη διεύθυνση Spokojna 7, Warszawa.
2. Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
a) BLIK·
b) Γρήγορες πληρωμές Tpay·
c) Γρήγορες πληρωμές PayU·
d) Πληρωμή με κάρτα·
e) Μετρητά στον courier κατά την παραλαβή·
f) Πληρωμή PayPal·
g) Google Pay·
h) Δόσεις PayU·
i) Παραδοσιακό έμβασμα (προπληρωμή)·
j) PayU PayPo·
k) Apple Pay·
3. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής και τις αποδεκτές μεθόδους πληρωμής είναι διαθέσιμες στις σελίδες του Καταστήματος.
4. Η αποστολή Προϊόντων εκτός Πολωνίας πραγματοποιείται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών. Η λίστα των χωρών στις οποίες γίνεται παράδοση είναι διαθέσιμη κατά τη διάρκεια της υποβολής της παραγγελίας.
5. Η αποστολή Προϊόντος στον Πελάτη επιβαρύνεται με κόστος, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στη Σύμβαση Πώλησης. Τα έξοδα αποστολής του Προϊόντος αναφέρονται στον Πελάτη στις σελίδες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, στην καρτέλα «Koszty dostawy» («Έξοδα αποστολής») και κατά τη διαδικασία υποβολής Παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένης της στιγμής που ο Πελάτης δηλώνει τη βούλησή του να δεσμευτεί με τη Σύμβαση Πώλησης.
6. Η αποστολή προς ορισμένες χώρες εκτός ΕΕ μπορεί να συνεπάγεται πρόσθετες επιβαρύνσεις, όπως δασμούς, την καταβολή των οποίων αναλαμβάνει ο Πελάτης.
7. Όσον αφορά τον Πελάτη που είναι Καταναλωτής, ο Πωλητής φέρει πάντοτε τον κίνδυνο τυχαίας καταστροφής ή απώλειας του εμπορεύματος κατά τη μεταφορά. Εάν τα προϊόντα παραδοθούν με εμφανείς ζημιές που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά, παρακαλούμε να δηλωθεί το ελάττωμα εντός 72 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος στον εκπρόσωπο της εταιρείας ταχυμεταφορών και να ενημερωθεί ο Πωλητής.
1. Με την επιφύλαξη της παρ. 12 κατωτέρω, ο Καταναλωτής που συνήψε σύμβαση εξ αποστάσεως μπορεί να υπαναχωρήσει από αυτήν χωρίς να αναφέρει λόγο και χωρίς να επιβαρυνθεί με άλλα κόστη πέρα από αυτά που προβλέπονται από τις διατάξεις του νόμου, εντός 30 ημερών από την ημέρα που αναφέρεται στην παρ. 5 του παρόντος Κανονισμού.
2. Η δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση μπορεί να υποβληθεί μέσω της σελίδας https://fabrykaform.pl/informacje/zwroty-reklamacje, στη διεύθυνση e-mail: [email protected] ή στη διεύθυνση του Πωλητή. Ο Καταναλωτής μπορεί να διατυπώσει τη δήλωση μόνος του ή να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα δήλωσης υπαναχώρησης από τη Σύμβαση που αποτελεί παράρτημα αριθ. 1 ή είναι διαθέσιμο στη σελίδα του καταστήματος.
3. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση που συνήφθη εξ αποστάσεως, η σύμβαση θεωρείται ότι δεν έχει συναφθεί.
4. Εφόσον ο Καταναλωτής επιλέξει ηλεκτρονική μορφή υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης, ο Πωλητής υποχρεούται να αποστείλει στον Καταναλωτή επιβεβαίωση παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση που συνήφθη εξ αποστάσεως.
5. Η προθεσμία για υπαναχώρηση από τη Σύμβαση Πώλησης αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία ο Καταναλωτής ή τρίτο πρόσωπο που έχει οριστεί από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά την κατοχή του Προϊόντος, και σε περίπτωση Σύμβασης Πώλησης η οποία:
a) περιλαμβάνει πολλά Προϊόντα τα οποία παραδίδονται χωριστά, κατά παρτίδες ή τμηματικά – από την απόκτηση της κατοχής του τελευταίου Προϊόντος, παρτίδας ή τμήματος· ή
b) συνίσταται σε τακτική παράδοση Προϊόντων για ορισμένο χρονικό διάστημα – από την απόκτηση της κατοχής του πρώτου από τα Προϊόντα.
6. Για άλλες συμβάσεις που συνήφθησαν εξ αποστάσεως, η προθεσμία αρχίζει από την ημέρα σύναψης της εκάστοτε σύμβασης.
7. Ο Πωλητής υποχρεούται αμέσως, και το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής της δήλωσης του Καταναλωτή περί υπαναχώρησης από τη σύμβαση, να επιστρέψει στον Καταναλωτή όλες τις πληρωμές που πραγματοποίησε, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής του Προϊόντος (εκτός από τα πρόσθετα κόστη που προκύπτουν από τρόπο αποστολής διαφορετικό από τον φθηνότερο συνηθισμένο τρόπο αποστολής που διατίθεται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα). Εάν ο Καταναλωτής επέλεξε διαφορετικό τρόπο αποστολής από τον φθηνότερο συνηθισμένο τρόπο αποστολής που διατίθεται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, ο Πωλητής δεν υποχρεούται να επιστρέψει επιπλέον κόστη πέρα από το κόστος του φθηνότερου συνηθισμένου τρόπου αποστολής.
8. Ο Πωλητής επιστρέφει τις πληρωμές χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Καταναλωτής, εκτός εάν ο Καταναλωτής συμφωνήσει ρητώς σε άλλο τρόπο επιστροφής, ο οποίος δεν συνεπάγεται για αυτόν κανένα κόστος. Εφόσον ο Πωλητής δεν πρότεινε ο ίδιος να παραλάβει το Προϊόν από τον Καταναλωτή, μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή των πληρωμών μέχρι να παραλάβει το Προϊόν ή να λάβει από τον Καταναλωτή απόδειξη αποστολής του, ανάλογα με το ποιο γεγονός συμβεί πρώτο.
9. Εφόσον παρελήφθησαν αγαθά στο πλαίσιο της σύμβασης, παρακαλούμε να μας αποστείλετε ή παραδώσετε τα αγαθά στη διεύθυνση αποθήκης του Πωλητή: Fabryka Form, Moszna Parcela 29, 05-840 Brwinów, άμεσα και το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώσατε για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Η προθεσμία τηρείται εφόσον αποστείλετε τα αγαθά πριν από τη λήξη των 14 ημερών.
10. Ενημερώνουμε ότι θα χρειαστεί να αναλάβετε τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών.
11. Ο Καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του Προϊόντος που οφείλεται σε χρήση του Προϊόντος πέρα από ό,τι είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του.
12. [ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ] Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση που συνήφθη εξ αποστάσεως δεν ισχύει για τον Καταναλωτή σε σχέση με συμβάσεις:
a) στις οποίες αντικείμενο της παροχής είναι Προϊόν μη προκατασκευασμένο, που κατασκευάστηκε σύμφωνα με προδιαγραφές του Καταναλωτή ή προσαρμόστηκε στις ατομικές του ανάγκες·
b) για Προϊόν που παραδίδεται σε σφραγισμένη συσκευασία, το οποίο, για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, δεν είναι δυνατόν να επιστραφεί μετά το άνοιγμα της συσκευασίας, εφόσον η συσκευασία ανοίχθηκε μετά την παράδοση·
c) για Προϊόντα τα οποία, λόγω της φύσης τους, μετά την παράδοση συνδέονται άρρηκτα με άλλα αντικείμενα.
13. Οι διατάξεις σχετικά με τον καταναλωτή που ορίζονται παραπάνω εφαρμόζονται αναλόγως και στους Πελάτες που είναι φυσικά πρόσωπα και συνάπτουν σύμβαση άμεσα συνδεδεμένη με την επιχειρηματική τους δραστηριότητα, εάν από το περιεχόμενο της σύμβασης προκύπτει ότι δεν έχει γι’ αυτούς επαγγελματικό χαρακτήρα. Για να διαπιστωθεί αν ένας τέτοιος πελάτης έχει σε συγκεκριμένες περιστάσεις δικαιώματα καταναλωτή, πρέπει να ελεγχθεί αν η σύμβαση έχει επαγγελματικό χαρακτήρα βάσει της καταχώρισης του επιχειρηματία στο Κεντρικό Μητρώο και Πληροφοριακό Σύστημα Οικονομικής Δραστηριότητας της Δημοκρατίας της Πολωνίας.
1. Για τις συμβάσεις πώλησης εφαρμόζονται οι διατάξεις του Νόμου για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή (κεφάλαιο 5Α).
2. Ο Πωλητής, σύμφωνα με το άρθρο 558 §1 του Αστικού Κώδικα, αποκλείει πλήρως την ευθύνη του έναντι των Πελατών για υλικά και νομικά ελαττώματα (εγγύηση). Η διάταξη αυτή δεν ισχύει για καταναλωτές και επιχειρηματίες με δικαιώματα καταναλωτή.
3. Το παράπονο μπορεί να υποβληθεί μέσω της σελίδας https://fabrykaform.pl/informacje/zwroty-reklamacje, στη διεύθυνση e-mail: [email protected] ή στη διεύθυνση του Πωλητή (FORMADE Michał Wrzesień, Marszałkowska 34/50, 00-554 Warszawa).
4. Ο Πωλητής απαντά στο παράπονο εντός 14 ημερών από την παραλαβή του. Αν δεν δοθεί απάντηση εντός της προθεσμίας, θεωρείται ότι ο Πωλητής αποδέχθηκε το παράπονο.
5. Το προϊόν είναι σύμφωνο με τη σύμβαση εφόσον, ιδίως, είναι σύμφωνα με τη σύμβαση η περιγραφή, το είδος, η ποσότητα, η ποιότητα, η πληρότητα και η λειτουργικότητά του, και, όσον αφορά προϊόντα με ψηφιακά στοιχεία – επίσης η συμβατότητα, η διαλειτουργικότητα, η διαθεσιμότητα ενημερώσεων και η καταλληλότητα για τον συγκεκριμένο σκοπό για τον οποίο το χρειάζεται ο καταναλωτής, για τον οποίο ενημέρωσε τον Πωλητή το αργότερο κατά τη σύναψη της σύμβασης και τον οποίο ο Πωλητής αποδέχθηκε.
6. Επιπλέον, για να θεωρηθεί σύμφωνο με τη σύμβαση, το προϊόν πρέπει: να είναι κατάλληλο για τους σκοπούς για τους οποίους χρησιμοποιείται συνήθως προϊόν αυτού του είδους, λαμβάνοντας υπόψη τις ισχύουσες διατάξεις του νόμου, τις τεχνικές προδιαγραφές ή τις καλές πρακτικές, να διατίθεται σε ποσότητα και με χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της ανθεκτικότητας και της ασφάλειας, και όσον αφορά προϊόντα με ψηφιακά στοιχεία – επίσης λειτουργικότητα και συμβατότητα, που είναι τυπικά για προϊόν αυτού του είδους και τα οποία ο καταναλωτής μπορεί ευλόγως να αναμένει, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του προϊόντος και τις δημόσιες δηλώσεις που έκανε ο επιχειρηματίας, οι νομικοί του διάδοχοι ή άτομα που ενεργούν για λογαριασμό τους, ιδίως στη διαφήμιση ή στην ετικέτα, εκτός αν ο επιχειρηματίας αποδείξει ότι:
a) δεν γνώριζε τη συγκεκριμένη δημόσια δήλωση και, κρίνοντας εύλογα, δεν μπορούσε να τη γνωρίζει·
b) πριν από τη σύναψη της σύμβασης, η δημόσια δήλωση διορθώθηκε με τον ίδιο τρόπο και υπό τις ίδιες προϋποθέσεις που διατυπώθηκε ή με παρόμοιο τρόπο·
c) η δημόσια δήλωση δεν επηρέασε την απόφαση του καταναλωτή να συνάψει τη σύμβαση.
7. Για να θεωρηθεί σύμφωνο με τη σύμβαση, το προϊόν πρέπει επίσης να παραδίδεται με τη συσκευασία, τα αξεσουάρ και τις οδηγίες που ο καταναλωτής μπορεί ευλόγως να αναμένει, καθώς και να είναι της ίδιας ποιότητας με το δείγμα ή υπόδειγμα που ο επιχειρηματίας έθεσε στη διάθεση του καταναλωτή πριν από τη σύναψη της σύμβασης και να αντιστοιχεί στην περιγραφή του δείγματος ή του υποδείγματος αυτού. Όσον αφορά τα προϊόντα με ψηφιακά στοιχεία, οι διατάξεις του άρθρου 43k παρ. 3 και 4 καθώς και του άρθρου 43l παρ. 4 του Νόμου για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή εφαρμόζονται αναλόγως.
8. Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος με τη σύμβαση στις περιπτώσεις που αναφέρονται παραπάνω, εφόσον ο καταναλωτής, το αργότερο κατά τη σύναψη της σύμβασης, ενημερώθηκε ρητώς ότι συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του προϊόντος αποκλίνει από τις απαιτήσεις συμμόρφωσης που καθορίζονται στις παραγράφους 5 και 6 παραπάνω και αποδέχθηκε ρητώς και χωριστά την έλλειψη του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού.
9. Αν το προϊόν δεν είναι σύμφωνο με τη σύμβαση, ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει την επισκευή ή την αντικατάστασή του. Ο Πωλητής εκτελεί την επισκευή ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο από τη στιγμή που ενημερώθηκε από τον καταναλωτή για τη μη συμμόρφωση και χωρίς υπερβολική ενόχληση του καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του προϊόντος και τον σκοπό για τον οποίο το αγόρασε ο καταναλωτής. Τα έξοδα επισκευής ή αντικατάστασης, ιδίως τα έξοδα ταχυδρομικών τελών, μεταφοράς, εργασίας και υλικών, βαρύνουν τον Πωλητή.
10. Ο καταναλωτής διαθέτει στον Πωλητή το προϊόν που πρόκειται να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί. Ο επιχειρηματίας παραλαμβάνει το προϊόν από τον καταναλωτή με δικά του έξοδα. Ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση για τη συνηθισμένη χρήση του προϊόντος που στη συνέχεια αντικαταστάθηκε.
11. Εάν το προϊόν δεν συμμορφώνεται με τη σύμβαση, ο καταναλωτής μπορεί να υποβάλει δήλωση με την οποία ζητά μείωση της τιμής ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση, όταν:
a) ο πωλητής αρνήθηκε να φέρει το προϊόν σε συμμόρφωση με τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 43d παρ. 2 του Νόμου για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή·
b) ο πωλητής δεν έφερε το προϊόν σε συμμόρφωση με τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 43d παρ. 4–6 του Νόμου για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή·
c) η έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος με τη σύμβαση εξακολουθεί να υφίσταται, παρόλο που ο πωλητής προσπάθησε να το φέρει σε συμμόρφωση με τη σύμβαση·
d) η έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος με τη σύμβαση είναι τόσο σημαντική που δικαιολογεί τη μείωση της τιμής ή την υπαναχώρηση από τη σύμβαση χωρίς προηγούμενη χρήση των μέσων προστασίας που προβλέπονται στο άρθρο 43d του Νόμου για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή·
e) από τη δήλωση του επιχειρηματία ή τις περιστάσεις προκύπτει σαφώς ότι δεν θα φέρει το προϊόν σε συμμόρφωση με τη σύμβαση σε εύλογο χρόνο ή χωρίς υπερβολική ενόχληση του καταναλωτή.
12. Η μειωμένη τιμή πρέπει να είναι ανάλογη με την τιμή που προβλέπει η σύμβαση, σε σχέση με τη διαφορά ανάμεσα στην αξία του μη σύμφωνου προϊόντος και την αξία προϊόντος σύμφωνου με τη σύμβαση.
13. Ο Πωλητής επιστρέφει στον καταναλωτή τα ποσά που οφείλονται συνεπεία της άσκησης του δικαιώματος μείωσης της τιμής άμεσα και το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης μείωσης της τιμής.
14. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, ο καταναλωτής επιστρέφει αμέσως το προϊόν στον Πωλητή με δικά του έξοδα. Ο Πωλητής επιστρέφει την τιμή στον καταναλωτή άμεσα και το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ή απόδειξης αποστολής του.
15. Ο καταναλωτής δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εάν η έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος με τη σύμβαση είναι αμελητέα. Τεκμαίρεται ότι η έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος με τη σύμβαση είναι ουσιώδης.
16. Ο Πωλητής ευθύνεται για έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος με τη σύμβαση που υπάρχει κατά τη στιγμή παράδοσής του και η οποία αποκαλύπτεται εντός δύο ετών από τη στιγμή αυτή, εκτός αν η ημερομηνία λήξης του προϊόντος, που ορίζεται από τον επιχειρηματία ή τους νομικούς του διαδόχους ή άτομα που ενεργούν για λογαριασμό τους, είναι μεγαλύτερη.
17. Εάν ο Καταναλωτής, το αργότερο κατά τη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης, αποδέχθηκε ρητά και χωριστά την έλλειψη συγκεκριμένου χαρακτηριστικού του Προϊόντος, ο Πωλητής δεν ευθύνεται για έλλειψη συμμόρφωσης του Προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης στις περιπτώσεις που ορίζονται στο άρθρο 43b παρ. 4 του Νόμου για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή, δηλαδή:
a) όσον αφορά την καταλληλότητα για σκοπούς για τους οποίους συνήθως χρησιμοποιούνται προϊόντα αυτού του είδους, λαμβάνοντας υπόψη τις ισχύουσες διατάξεις του νόμου, τις τεχνικές προδιαγραφές ή τις καλές πρακτικές·
b) όσον αφορά την ύπαρξη σε ποσότητα και χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της ανθεκτικότητας και της ασφάλειας (και, για προϊόντα με ψηφιακά στοιχεία, επίσης λειτουργικότητας και συμβατότητας), που είναι τυπικά για προϊόν αυτού του είδους και που ο Καταναλωτής μπορεί ευλόγως να αναμένει, λαμβάνοντας υπόψη τον χαρακτήρα του Προϊόντος και τις δημόσιες διαβεβαιώσεις του Πωλητή, τηρουμένης της επιφύλαξης του άρθρου 43b παρ. 2 σημ. 2 του Νόμου για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή·
c) εφόσον είναι της ίδιας ποιότητας με δείγμα ή υπόδειγμα που ο Πωλητής έθεσε στη διάθεση του Καταναλωτή πριν από τη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης και αντιστοιχεί στην περιγραφή του δείγματος ή του υποδείγματος·
d) όσον αφορά την παράδοση Προϊόντος με τη συσκευασία, τα αξεσουάρ και τις οδηγίες που ο Καταναλωτής μπορεί ευλόγως να αναμένει.
18. Τεκμαίρεται ότι η έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος με τη σύμβαση που αποκαλύπτεται πριν από την πάροδο δύο ετών από τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης, εκτός αν αποδειχθεί το αντίθετο ή αν το τεκμήριο δεν μπορεί να συμφιλιωθεί με τη φύση του προϊόντος ή τον χαρακτήρα της έλλειψης συμμόρφωσης.
19. Οι διατάξεις σχετικά με τον καταναλωτή που ορίζονται στο παρόν κεφάλαιο εφαρμόζονται επίσης σε Πελάτες που είναι φυσικά πρόσωπα και συνάπτουν σύμβαση άμεσα συνδεδεμένη με την επιχειρηματική τους δραστηριότητα, εφόσον από το περιεχόμενο της σύμβασης προκύπτει ότι δεν έχει για αυτούς επαγγελματικό χαρακτήρα. Για να διαπιστωθεί αν ένας τέτοιος πελάτης έχει σε συγκεκριμένες περιστάσεις δικαιώματα καταναλωτή, πρέπει να ελεγχθεί αν η σύμβαση έχει επαγγελματικό χαρακτήρα βάσει της καταχώρισης του επιχειρηματία στο Κεντρικό Μητρώο και Πληροφοριακό Σύστημα Οικονομικής Δραστηριότητας της Δημοκρατίας της Πολωνίας.
20. Ο Πωλητής εφαρμόζει τις διατάξεις του κεφαλαίου 5Β του Νόμου για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή όσον αφορά συμβάσεις για την παροχή ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακής υπηρεσίας. Ο Πωλητής ευθύνεται για έλλειψη συμμόρφωσης του ψηφιακού περιεχομένου ή της ψηφιακής υπηρεσίας με τη σύμβαση, όταν αυτά παρέχονται σε συνεχή βάση, η οποία εμφανίστηκε ή αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της περιόδου παροχής τους σύμφωνα με τη σύμβαση. Η περίοδος αυτή δεν μπορεί να είναι μικρότερη από δύο έτη από τη στιγμή παράδοσης προϊόντος με ψηφιακά στοιχεία. Τεκμαίρεται ότι η έλλειψη συμμόρφωσης του ψηφιακού περιεχομένου ή της ψηφιακής υπηρεσίας με τη σύμβαση εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, εφόσον αποκαλύφθηκε σε αυτήν.
1. Ο Πωλητής ενημερώνει για τη δυνατότητα χρήσης εξωδικαστικών τρόπων εξέτασης παραπόνων και επιβολής αξιώσεων. Η χρήση τους είναι προαιρετική και μπορεί να λάβει χώρα μόνο εφόσον και οι δύο πλευρές της διαφοράς συμφωνήσουν.
2. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επίλυση καταναλωτικών διαφορών, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας χρήσης από τον Καταναλωτή εξωδικαστικών τρόπων εξέτασης παραπόνων και επιβολής αξιώσεων και των κανόνων πρόσβασης σε αυτές τις διαδικασίες, είναι διαθέσιμες στις έδρες και στους ιστότοπους των δημοτικών (αστικών) εκπροσώπων καταναλωτών, των περιφερειακών επιθεωρήσεων Εμπορικής Επιθεώρησης και στη διεύθυνση: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
3. Ο Πελάτης, όντας Καταναλωτής, έχει δικαίωμα σε παραδείγματα εξωδικαστικών τρόπων εξέτασης παραπόνων και επιβολής αξιώσεων όπως: (1) αίτηση για επίλυση διαφοράς σε μόνιμο φιλικό καταναλωτικό δικαστήριο· (2) αίτηση για εξωδικαστική επίλυση διαφοράς στον περιφερειακό επιθεωρητή Εμπορικής Επιθεώρησης.
1. Καμία από τις πλευρές δεν φέρει ευθύνη για τη μη εκτέλεση οποιασδήποτε από τις υποχρεώσεις της, εάν η μη εκτέλεση αυτή οφείλεται σε απρόβλεπτο γεγονός που δεν ελέγχει ή σε περιστατικό ανωτέρας βίας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, επιδημίας, πλημμύρας, πυρκαγιάς, καταιγίδας, έλλειψης πρώτων υλών, μεταφορικής απεργίας, μερικής ή ολικής απεργίας ή αποκλεισμού. Η πλευρά που επηρεάζεται από τέτοια γεγονότα οφείλει να ενημερώσει άμεσα την άλλη πλευρά, το αργότερο εντός 10 εργάσιμων ημερών από την εμφάνιση του γεγονότος.
2. Οι πλευρές συμφωνούν να καταβάλουν κοινές προσπάθειες ώστε να εκπληρώσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις υποχρεώσεις τους κατά τη διάρκεια αυτών των γεγονότων.
3. Η παρούσα ρήτρα δεν περιορίζει με κανέναν τρόπο τα δικαιώματα του καταναλωτή.
1. Απαγορεύεται η παροχή από τον Πελάτη περιεχομένου παράνομου χαρακτήρα. Το σημείο επαφής του Πωλητή που επιτρέπει άμεση επικοινωνία για τις ανάγκες του Κανονισμού 2022/2065 σχετικά με την ενιαία αγορά ψηφιακών υπηρεσιών και την τροποποίηση της οδηγίας 2000/31/ΕΚ (Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες/DSA) είναι: η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected]. Η επικοινωνία μπορεί να πραγματοποιείται στην πολωνική ή αγγλική γλώσσα.
2. Όσον αφορά τη δημοσίευση και διάθεση περιεχομένου, ο Πελάτης προβαίνει εθελοντικά στη διάδοσή του. Το περιεχόμενο που δημοσιεύεται δεν εκφράζει τις απόψεις του Πωλητή και δεν πρέπει να ταυτίζεται με τη δραστηριότητά του. Ο Πωλητής δεν είναι πάροχος περιεχομένου, αλλά μόνο οντότητα που διαθέτει τα κατάλληλα τηλεπικοινωνιακά μέσα για τον σκοπό αυτό.
3. Κριτικές προϊόντων μπορούν να προστίθενται μόνο βάσει πρόσκλησης που αποστέλλεται σε πελάτες οι οποίοι αγόρασαν το προϊόν. Ο Πωλητής αποστέλλει e-mail με πρόσκληση αξιολόγησης των προϊόντων, το οποίο περιέχει σύνδεσμο που παραπέμπει στη σελίδα όπου ο πελάτης μπορεί να εκφράσει τη γνώμη του.
4. Ο Πωλητής επαληθεύει τις Γνώμες μέσω της διεύθυνσης e-mail που χρησιμοποιήθηκε στη διαδικασία αγοράς ή που είναι συνδεδεμένη με τον λογαριασμό χρήστη.
5. Γνώμες για τα Προϊόντα μπορούν να δημοσιεύονται μόνο για προϊόντα που έχουν πραγματικά αγοραστεί στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα του Πωλητή και μόνο από Πελάτη του Ηλεκτρονικού Καταστήματος που πράγματι προέβη στην αγορά του προϊόντος για το οποίο διατυπώνεται η γνώμη.
6. Οι γνώμες μπορούν να δημοσιεύονται απευθείας στις σελίδες των καταστημάτων ή σε εξωτερική υπηρεσία συλλογής γνώμεων με την οποία συνεργάζεται ο Πωλητής και προς την οποία παραπέμπει από τις σελίδες των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
7. Απαγορεύεται η σύναψη εικονικών ή προσχηματικών Συμβάσεων Πώλησης με σκοπό τη δημοσίευση γνώμης για Προϊόν.
8. Ο Πελάτης συναινεί στη δωρεάν χρήση από τον Πωλητή των γνώμεων ή άλλου περιεχομένου που αναρτά στις ιστοσελίδες που ανήκουν στον Πωλητή, ιδίως στο πλαίσιο του καταστήματος και των ξενόγλωσσων εκδόσεών του, καθώς και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του Πωλητή.
9. Ο Πωλητής δεν δημοσιεύει ούτε αναθέτει σε άλλες οντότητες τη δημοσίευση ψευδών γνώμεων ή συστάσεων πελατών με σκοπό την προώθηση των Προϊόντων του ούτε διαθέτει χορηγούμενες γνώμες.
10. Απαγορεύεται η παροχή από τον Πελάτη παράνομου περιεχομένου, δηλαδή πληροφοριών που από μόνες τους ή σε σχέση με πράξη, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης προϊόντων, δεν είναι σύμφωνες με το νόμο.
11. Ο Πωλητής ενημερώνει ότι οι γνώμες που δημοσιεύουν οι Πελάτες δεν υπόκεινται σε αυτόματη αξιολόγηση ως προς την ύπαρξη απαγορευμένου περιεχομένου.
12. Ο Πελάτης δεν δικαιούται:
a) να δημοσιεύει κατά τη χρήση των υπηρεσιών δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τρίτων προσώπων και να διαδίδει την εικόνα τρίτων χωρίς την απαιτούμενη από το νόμο συναίνεση ή άδεια·
b) να δημοσιεύει κατά τη χρήση των υπηρεσιών περιεχόμενο διαφημιστικού και/ή προωθητικού χαρακτήρα·
c) να δημοσιεύει περιεχόμενο που περιέχει συνδέσμους προς άλλους ιστότοπους·
d) να δημοσιεύει περιεχόμενο που αφορά Προϊόντα ή δραστηριότητες ανταγωνιστικού χαρακτήρα έναντι της δραστηριότητας του Πωλητή·
e) να δημοσιεύει περιεχόμενο που υποκινεί σε βία, μίσος, διάκριση για οποιονδήποτε λόγο, συμπεριλαμβανομένων των διαφορών φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού, εθνικότητας, εθνοτικής καταγωγής, φυλής, θρησκείας·
f) να δημοσιεύει περιεχόμενο που περιέχει βωμολοχίες ή άλλα προσβλητικά στοιχεία·
g) να δημοσιεύει περιεχόμενο που αποτελεί απόπειρα απάτης ή άλλη πράξη απαγορευμένη από το νόμο·
h) να δημοσιεύει περιεχόμενο που παραβιάζει δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας ή προσωπικά δικαιώματα τρίτων·
i) να δημοσιεύει περιεχόμενο που παραβιάζει άλλες διατάξεις του γενικά ισχύοντος δικαίου.
13. Ο Πελάτης δηλώνει ότι:
a) έχει το δικαίωμα χρήσης περιουσιακών δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, δικαιωμάτων βιομηχανικής ιδιοκτησίας και/ή συγγενικών δικαιωμάτων σε έργα, αντικείμενα δικαιωμάτων βιομηχανικής ιδιοκτησίας (π.χ. εμπορικά σήματα) και/ή αντικείμενα συγγενικών δικαιωμάτων που αποτελούν το περιεχόμενο·
b) η δημοσίευση και διάθεση, στο πλαίσιο των υπηρεσιών, δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, εικόνας και πληροφοριών σχετικά με τρίτα πρόσωπα έγινε νόμιμα, οικειοθελώς και με τη συναίνεση των ενδιαφερομένων·
c) συναινεί στο να έχουν πρόσβαση στο δημοσιευμένο περιεχόμενο άλλοι Πελάτες και ο Πωλητής, καθώς και στο να μπορεί ο Πωλητής να το χρησιμοποιεί δωρεάν σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κανονισμού·
d) συναινεί στην επεξεργασία έργων κατά την έννοια του Νόμου περί πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωμάτων.
14. Ο Πωλητής, εφόσον διαπιστώσει ότι η γνώμη δεν πληροί τις προϋποθέσεις του Κανονισμού, μπορεί να προβεί σε ενέργειες διαχείρισης περιεχομένου, δηλαδή να αφαιρέσει τη γνώμη ή να αρνηθεί τη δημοσίευσή της.
15. Εάν τρίτο πρόσωπο (άλλος Πελάτης ή άλλη οντότητα) θεωρεί ότι συγκεκριμένη γνώμη περιέχει παράνομο περιεχόμενο, μπορεί να υποβάλει σχετική αναφορά στον Πωλητή στη διεύθυνση e-mail [email protected]. Η αναφορά θα πρέπει να περιλαμβάνει:
a) το ονοματεπώνυμο ή την επωνυμία και τη διεύθυνση e-mail του προσώπου ή της οντότητας που υποβάλλει την αναφορά·
b) δήλωση που επιβεβαιώνει την καλή πίστη του προσώπου ή της οντότητας ότι οι πληροφορίες και οι ισχυρισμοί που περιέχει η αναφορά είναι ακριβείς και πλήρεις·
c) αιτιολόγηση για ποιο λόγο η συγκεκριμένη γνώμη αποτελεί παράνομο περιεχόμενο·
d) σαφή ένδειξη της ακριβούς ηλεκτρονικής τοποθεσίας των πληροφοριών (π.χ. πληροφορίες που επιτρέπουν την αναγνώριση του παράνομου περιεχομένου).
16. Ο Πωλητής αποστέλλει στον αναφέροντα επιβεβαίωση παραλαβής της αναφοράς, εφόσον δηλώθηκε διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αναφέροντος.
17. Ο Πωλητής εξετάζει την αναφορά εντός 14 ημερών από την παραλαβή της, με αντικειμενικό τρόπο και με την απαιτούμενη επιμέλεια.
18. Η απόφαση του Πωλητή μπορεί να συνίσταται στην αφαίρεση ή διατήρηση της γνώμης στο Κατάστημα.
19. Ο Πωλητής ενημερώνει αμέσως (τον αναφέροντα και το πρόσωπο που δημοσίευσε τη γνώμη) για την απόφασή του, μαζί με αιτιολόγηση. Κατά της απόφασης μπορεί να υποβληθεί ένσταση. Ο Πωλητής εξετάζει την ένσταση εντός 14 ημερών από την παραλαβή της.
1. Τα προσωπικά δεδομένα που παρέχουν οι Πελάτες συλλέγονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Πωλητή σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και την Πολιτική Απορρήτου.
2. Ο Πωλητής εφαρμόζει κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία.
3. Πρόσθετες επεξηγήσεις σχετικά με την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα περιέχονται στην καρτέλα «Polityka Prywatności» («Πολιτική Απορρήτου») που είναι διαθέσιμη στον Ιστότοπο.
1. Όλα τα δικαιώματα στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων των περιουσιακών δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας επί της ονομασίας, του ονόματος χώρου (domain), της ιστοσελίδας του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, καθώς και των φορμών και λογοτύπων, ανήκουν στον Πωλητή και η χρήση τους μπορεί να γίνεται μόνο σύμφωνα με τους όρους του Κανονισμού.
2. Το εφαρμοστέο δίκαιο για τις συμβάσεις με τους Πελάτες είναι το πολωνικό δίκαιο. Η Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τις διεθνείς πωλήσεις αγαθών, που υπογράφηκε στη Βιέννη στις 11 Απριλίου 1980, δεν εφαρμόζεται.
3. Η επιλογή του πολωνικού δικαίου ως εφαρμοστέου δεν στερεί τους πελάτες που είναι καταναλωτές από την προστασία που προβλέπει γι’ αυτούς το δίκαιο του τόπου συνήθους διαμονής τους στην ΕΕ.
4. Για θέματα που δεν ρυθμίζονται στον παρόντα Κανονισμό εφαρμόζονται οι διατάξεις του πολωνικού δικαίου.
5. Η επίλυση τυχόν διαφορών μεταξύ του Πωλητή και του Πελάτη που είναι Επιχειρηματίας υπάγεται στη δικαιοδοσία του δικαστηρίου που είναι αρμόδιο σύμφωνα με την έδρα του Πωλητή.
6. Για κάθε αλλαγή στον Κανονισμό, κάθε Πελάτης ενημερώνεται μέσω ανακοίνωσης στην αρχική σελίδα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, μαζί με την ημερομηνία έναρξης ισχύος των αλλαγών. Οι Πελάτες που διαθέτουν Λογαριασμό ενημερώνονται επιπλέον στη δηλωθείσα διεύθυνση e-mail. Η ημερομηνία έναρξης ισχύος των αλλαγών δεν θα είναι μικρότερη από 14 ημέρες από την ημερομηνία ανακοίνωσής τους. Εάν Πελάτης με Λογαριασμό δεν αποδέχεται το νέο περιεχόμενο του Κανονισμού, οφείλει να ενημερώσει σχετικά τον Πωλητή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία ενημέρωσης για την αλλαγή. Η ενημέρωση του Πωλητή για τη μη αποδοχή του νέου περιεχομένου του Κανονισμού έχει ως συνέπεια τη λύση της Σύμβασης.
12.06.2025